Jeg prøver å lage et program som kan vise en liste over alternativer fra et XML. Når ett alternativ klikkes, laster du data fra et annet XML for å vise for det alternativet de valgte som er j. Koden jeg har her går bare til siste variabel etter å ha blitt slått igjennom sløyfen, så uansett hvilket alternativ jeg klikker på, går det til dataene fra det siste alternativet. Det fjerner bare det siste barnet på de opprinnelige knappene også. Har noen noen ide om hvordan jeg kunne få det til å gå til den høyre siden. Skrevet 22. august kl. 12 på 16 26.URLKrav og URLLader vil tillate deg å hente data fra Internett, lar FileStream deg lagre den lokalt FileReference hvis du vil at de skal velge hvor du skal lagre den som in. EDIT AS3 Mobile prosjektversjon. Jeg inkluderte begge alternativene i koden ovenfor, du vil enten ta ut filreferansedelen eller ta ut delingen av filstrømmen ellers blir det lagret to ganger. Jeg har nettopp lagt til mobilavsnittet, det har faktisk noe dialogboksen det ber deg om å lagre en fi le på Android, selv om det er en dialog jeg aldri har sett før, gir deg bare muligheten til å lagre den og lydfiler, bildefiler og videofiler som alternativer eller en standardplassering ved at jeg lar den lagre det og er i stand til å se det ved hjelp av ES Explorer, selv om jeg ikke hadde en god måte å bekrefte at dataene var i takt, synes det som regel å være riktig. Den som bruker programkatalogen sviktet på meg, trakk det ut. Jeg så ingen innfødtPath, så jeg bytte den til ApplicationStorageDirectory som hadde en verdi og det ser ut til å ha lagret uten feil, dessverre er det i rotdatamappen og siden jeg ikke har telefonen min rotfestet, har jeg ingen måte å fullstendig bekrefte at filen faktisk er der, men ingen feil. Gi meg beskjed hvis du har prøvd dette og hvilke spesifikke problemer du fortsatt støter på. Ansatt Mar 24 12 på 19 35.shaunhusain, virkelig takk for at koden fungerte på min Android-telefon Men problemet er at jeg lager et magasinprogram når personen klikker på oppdateringsknappen bildet må være last ned a Utomatisk med ut å spørre hvor filene må være kode er flott, jeg kunne ikke gjort så mye ennå, men problemet er at jeg ikke vil ha dialogboksen der filen trenger å vite hvordan gjør det, vær så snill, vennligst hjelp meg Pabo Koha Mar 26 12 på 8 42. Hvis du fjerner FileReference-delen, vunnet brukeren ikke bli bedt om, neste trinn er da å bestemme hvordan du lagrer filen der du vil lagre den, går du for å lagre den direkte til en bildemappe eller ellers hvor, i utgangspunktet kan du bruke FileStream for å lagre hvor som helst uten å spørre brukeren. Men du trenger bare å finne ut hvordan du får det som den banen bruker med klassen klassiske statiske egenskaper mest sannsynlig. Så hva er den spesifikke mappen du vil ha lagre dataene i shaunhusain 26. mars kl. 16.00. Lading Ekstern tekst i Flash ved hjelp av AS3 URLLoader. Flat kan laste inn eksternt tekstinnhold ved kjøretid ved hjelp av ActionScript 3 URLLoader-klassen. Laste ekstern tekst på kjøretid er en teknikk som brukes til å lage Flash mov som kan lett oppdateres uten å måtte gå tilbake til FLA URLLoader-klassen er ansvarlig for å laste inn alt tekstlig innhold, og det inkluderer i tillegg til vanlige tekstfiler, XML HTML og CSS. Teksten som vises i Flash-filmen nedenfor, er lastet fra en egen tekstfil hver gang denne SWF vises. Denne opplæringen vil lære deg hvordan du bruker URLLoader-klassen til å laste grunnleggende tekster og en variabel fra en tekstfil. Dette er en nybegynner ActionScript 3 0-veiledning som krever at du bare kjenner grunnleggende om hendelseshåndtering i AS3 for å kunne følge den. URLLoader brukes kun til å laste inn tekstlig innhold. Hvis du vil vite hvordan du laster inn grafisk innhold, vennligst les AS3 Loader Class-opplæringen. Vår opplæring er delt inn i følgende små seksjoner. Settings Up the Files. Quick ActionScript 3 0 Test. Code Forklaring. Viser det eksterne innholdet i et tekstfelt. Laste variabler fra en tekstfil. Sette opp filene. Det første trinnet i lasting av en ekstern fil er å skape Det å laste inn en ekstern fil er død, så lenge både den eksterne filen og Flash-filmen som kaller den, ligger på samme server For å gjøre det enda enklere og ikke bryr seg om den faktiske nettadressen, skal vi legge både tekstfilen og Flash-filmen i samme mappe. Opprett en ny mappe for å være vert for alle filene som skal brukes i dette prosjektet. Lag i denne mappen en tekstfil med navnet myText, skriv inn noen tekst i denne tekstfilen og lagre den. Notat for andre språk enn engelsk Hvis du planlegger å laste inn tekst på et annet språk enn engelsk, vil du sannsynligvis bruke spesialtegn. For å sikre at tegnene dine vises riktig, må du kode inn filen din ved hjelp av Unicode. Kodingsalternativene finnes vanligvis i vinduet Lagre som tekstredigerer. Når du har lagret ditt tekstfelt, må du bare opprette en ny Flash-fil i samme mappe. Du kan navngi denne filen Tekstlaster, selv om dette ikke vil påvirke prosjektet vårt. Bak i Flash - Quick Test. We skal begynne koding hø t unna Høyreklikk den eneste rammen du har på tidslinjen, og velg Handlinger for å åpne Handlingspanelet Kopier og lim inn koden nedenfor for å raskt se din eksterne tekst som vises i utgangsvinduet. Forklaring følger. var myTextLoader URLLoader ny URLLoader. function onLoaded e Event void. You kan trykke Ctrl Enter på tastaturet for å se at teksten din viser tekstutskriftsvinduet. Det var en rask test bare for å vise deg hvor lett det er å laste en ekstern tekstfil. Vi skal forklare i detalj nå hva den koden gjør For å kunne bruke URLLoader-klassen må du følge fremgangsmåten beskrevet nedenfor. Opprett en forekomst av URLLoader-klassen. Bruk en hendelseslytter til å vite når filen er ferdig lasting. Opprett hendelseslisterfunksjonen for å foreta handling når den blir varslet av Event-listen. Bruk metoden til å laste den faktiske tekstfilen. Dette er en veldig enkel prosess i ekte kode som du har sett over. Som med flertallet av ActionScript 3 0-klasser, er det første trinnet i å bruke noen av de klasser skaper en forekomst av den klassen instantiation Dette kan enkelt gjøres ved hjelp av den nye operatøren Så den første linjen i vår kode oppretter bare en forekomst av URLLoader-klassen og heter den myTextLoader. var myTextLoader URLLoader ny URLLoader. Vi må deretter registrere en hendelseslytter å handle med tekstfilen vellykket ferdig med å laste Dette gjøres enkelt ved å bruke for å registrere vår forekomst med hendelsen og en funksjon som heter onLoadded som vi senere skal definere med handlingen som skal tas. var myTextLoader URLLoader ny URLLoader. Du kan lære mer om hendelseslyttere ved å lese vår veiledning om hendelseshåndtering i ActionScript 3 0. Det neste trinnet er å skape den funksjonen som skal iverksettes når den høres av hendelseslytteren. Vi har tidligere angitt at denne funksjonen vil bli kalt onLoaded Oppgaven av denne funksjonen vil være ganske enkelt å skrive ut innholdet i vår tekstfil i testskjermen ved hjelp av sporkommandoen. Dataene i vår tekstfil kan være tilgang d gjennom en eiendom som er knyttet til målet for vår COMPLETE-begivenhet, dvs. vår forekomst av URLLoader-klassen. Du bør merke at denne egenskapen kun kan nås når filen har lastet inn. var myTextLoader URLLoader ny URLLoader. Den endelige linjen med utløser hele prosess ved å laste inn tekstfilen ved hjelp av metoden Metoden laster faktisk URL-adressen til teksten du vil laste. Du bør merke at du ikke kan tilordne URL-adressen direkte som en streng, men i stedet må du sende den som eksempel på URLRequest-klassen som vist i koden under. var myTextLoader URLLoader ny URLLoader. function onLoaded e Hendelse void. You kan sjekke oppføringen for URLRequest-klassen i ActionScript-referansen for å lære mer om den. Det skal gjøre det Du kan igjen teste filmen Ctrl Enter for å se innholdet i tekstfilen din i utgangsvinduet. Viser teksten i et tekstfelt. Selv om dette ikke er en del av denne opplæringen, men jeg tenkte at jeg vil gi deg et raskt eksempel på hvordan å vise innholdet i et tekstfelt som vi lager dynamisk Det er samme eksakte prosedyre, men vi har også 1 for å lage en forekomst av TextField Klasse 2, sett egenskapen når filen er lastet og til slutt 3 vise den på skjermen av legger den til skjermlisten Koden under viser disse tre ekstra trinnene tydelig i fet skrift. var myTextLoader URLLoader ny URLLoader var myTextFieldtxt TextField ny TextField. function onLoaded e Hendelse ugyldig addChild myTextFieldtxt. The addChild-metoden legger til målobjektet til visningslisten Hvis brukt På hoved tidslinjen uten noen kvalifikasjon vil det vise objektet på skjermen, hvis det brukes gjennom en gjenstand, vil det målobjektet vises når foreldreobjektet vises. Hvis du laster inn en streng med tekst som overskrider en linje, vil du også må sette egenskapene TextField og sørge for at feltet ditt blir automatisk strukket for å vise hele teksten. Var myTextLoader URLLoader ny URLLoader var myTextFieldtxt Tex tField ny TextField. function onLoaded e Begivenhet void addChild myTextFieldtxt. Kontrollér TextField Class-oppføringen i ActionScript-referansen for å lære om alle tilgjengelige egenskaper i et tekstfelt. Det eneste du trenger å gjøre nå er å teste filmen din til Ctrl Enter, se din tekstfelt og tekst. Lading variabler fra en tekstfil. I tillegg til muligheten for å laste inn en hel del tekst i Flash fra en tekstfil, er det mulig å dele opp dette tekstinnholdet i logiske stykker med variabler. For eksempel hvis du har en streng med tekst som en tittel, en blokk med tekst som kroppstexten, og en streng som inneholder en URL. Du har alle disse i en enkelt tekstfil, men har hver lagret i en egen variabel. Denne kanalen gjøres ved å bruke samme signaturoperatør for å angi verdien av en variabel og ampersand-tegnet for å identifisere en ny variabel. Hvis du åpner vår opprinnelige tekstfil myText, kan du erstatte det opprinnelige innholdet med følgende for å se noen variabler i action. myTitle Oman3D m yBody Oman3D har mange interessante opplæringsprogrammer. Koden ovenfor definerer tre variabler, myTitle myBody og myURL Verdien av hver av disse variablene er spesifisert etter et like tegn mens starten på en ny variabel annet enn den første er spesifisert ved hjelp av ampersand-tegnet her er det samme tekstfeltet med variabelnavnene og operatørene bare highlighted. myTitle Oman3D myBody Oman3D har mange interessante opplæringsprogrammer myURL. Så hvordan kan vi hente disse variablene ved hjelp av ActionScript Vi må først fortelle Flash Player at vi laster inn variabler og ikke er enkle tekst Dette gjøres ved å sette en egenskap til URLLoader-klassen som heter URLLoaderDataFormat. Vi angir ganske enkelt sin verdi to. var myTextLoader URLLoader ny URLLoader. function onLoaded e Event void. Now i stedet for å hente hele innholdet i egenskapen til målet vårt, driller vi oss dypere inn i de faktiske variablene av eiendommen som vi har definert i vår tekstfil. var myTextLoader URLLoader ny URLLoader. function onLoaded e Event void. No andre endringer kreves Du kan nå teste filmen Ctrl Enter for å se hver av variablene dine som vises på en linje i seg selv i utgangsvinduet. Bruken av denne teknikken vil variere avhengig av prosjektet du jobber med. Men din bør alltid vurdere å bruke XML i stedet for tekstfilvariabler hvis du vil laste inn små biter av informasjon som legger til logikk for prosjektet, gir XML-klassen et mye mer omfattende sett med metoder for filtrering og søking av de lastede dataene. Dette avslutter vår veiledning Du kan laste ned kildefilen til vårt siste eksempel her. Hvis du har noen kommentarer eller spørsmål, vennligst legg inn dem på Oman3D Forum. - Engang av Tutorial. Taux De Change Forex Gabon. Les tjenester numrs plus haut sont destins aux diteurs de presse crite, aux samfunn og investorer privatpersoner, radio og fjernsynsapparater og radio og tv-apparater ternational - l Association des journalists agenciers et de presse crite AJAPE - o qu ils suient de fournir les reports et les enqutes souhaites Taux De Change Forex Gabon 00698 Stock Trading Forex Nyheter Taux de Fonde 19 juni 1992, par arrt ministriel N 3131 MCI DGC DCIP, som er en prioritert konsernsjef for informasjonen til Agence France Presse AFP fra 1994 og 1998 og reprisente 1998 års undersøkelse av Agences de presse Reuters, Inter Press Service IPS og Agence Science Presse ASP l Agence Panafricaine de presse PANA, Agence Syfia, et Bloomberg, depuis 2009 Denne artikkelen er utgitt av artikkelen. Artikler til rubrikkannonser omhandler journalistikk, bilder, leser om devises av banques, og avrikaner, leser Taux de change des bankques, les appels dres, les promotions commerciales, des financiers et et les les informations au Trading et partenariat avec le Forex Capital Markets FXCM d e New York Wall Street Mieux nous connatre L Agence de presse Infosplusgabon, er regjeringens og de femmes innpendants de presse crite et audiovisuelle, oppdragsgivere, med en tillatelse fra Infosplusgabon Bienvenue sur le site officiel de Direction gnrale de statistikker du Gabon Variasjon på 12 måneder, 2,4, Taux de change, 1 655 957 Taux De Change Forex Gabon Strategi Trading Opzioni Binarie Falso CFA BEAC Franc valutakurser og valutaomregning Kamerun valuta XAF Spor Franc forex renteendringer, spore Franc historiske endringer Directory Hent utskrift, eksportering, rexportation dfinitive et temporaire Unchanged change mensuel customs existe pour les 34 monnais suivantes Forex Nyheter Taux de Chaque jour, l Agence de presse Infosplusgabon foreslå artiklene nouveaux l utgivelsen av en konvensjon og en diffus la List des offres sur le fil. Taux De Change Forex Gabon Mauritius Børs Demo Konto CFA BEAC Franc Exchange e valutakurs og valutaomregning Kamerun valuta XAF Spor Franc valutakursendringer, spore Franc historiske endringer Directory Det er ikke noe å nevne, men du kan også se hvilke typer grafikk du kan se på. Les mer om Forex og Forex uten å investere. Forex Forex Nyheter Taux de. Des artiklene sont crits quotidiennement par l agence de presse Infosplusgabon pour nombreuses publikasjoner qui en font la demande Healthcare Journal, Afrique Expansion Mag, Traders African Business Journal, Courrier d Afrique, Afrika Confidential, La Lettre du Continent, Afrique Agriculture, etc er et nettsted som gir deg mulighet til å oppdatere og oppdatere Internett-oppdateringer. Oppdatering, autentiserer og distribuerer tradisjonelle dokumenter, artikler som analyserer og avhenger av tidsskrifter av europeiske, europeiske og latinske land. er de fire årene av pressen gnraliste ou spcialiss du monde enti Det er de beste artiklene som er avgjørende for å få et godt utvalg av produkter og tjenester. Taux De Change Forex Gabon Operations Forex Valutakurser i Haiti av staten Bank L Agence de presse Infosplusgabon, som er en komposisjon av aktiviteter i Agence de Kommunikasjon BERP International, traite essentiellement des news mais peut s interesser des sujets magazine pour peu que la demande en soit manifest Taux De Forex Gabon Ghana Kamerun Sentral-Afrika Republikken Tsjad Kongo Ekvatorial-Guinea Gabon Ghanaian Cedi GHS Centralafrikanske CFA XAF. L Agence de presse Infosplusgabon er førstegangsregistrert og er en av de største og mest avanserte aktørene i verden, rapporter og et annet sted i Nord-Amerika, i tillegg til politiet, conomique, financier, social, genre, situasjonen av enfants, VIH SIDA, sant, environnement, culture, droits de lomme, etc. Taux De Change Forex Gabon Best Investing Settings ID anmark 2016 Urlloader as3 binære alternativer. Best Trading Sites.24Option Trade 10 Minute Binaries. TradeRush-konto Åpne en demo-konto. Boss Capital Start Trading Live Today. By klikke på Send, godtar du Adobe Terms of Use. Loader-klassen brukes til å laste inn SWF-filer eller bilder JPG-, PNG - eller GIF-filer Bruk lastemetoden til å starte lasting Det lastede visningsobjektet er lagt til som et barn i Loader-objektet. Bruk URLLoader-klassen til å laste inn tekst eller binære data. Loader-klassen tilsidesetter følgende metoder at det arver, fordi et Loader-objekt kun kan ha ett barns visningsobjekt, viser skjermobjektet som det laster. Kaller følgende metoder kaster et unntak addChild addChildAt fjernChild removeChildAt og setChildIndex For å fjerne et lastet visningsobjekt må du fjerne Loader-objektet fra overordnet DisplayObjectContainer barn array. In AIR-applikasjoner på iOS, kan du bare laste inn en SWF-fil som inneholder ActionScript fra programpakken Denne begrensningen inkluderer alle Actio nScript, for eksempel eiendeler med klassenavn som er eksportert til ActionScript For å laste inn en SWF-fil, må du laste inn SWF ved hjelp av det samme programdomenet som den overordnede SWF, som vist i følgende eksempel. IOS kan i tillegg ikke laste inn en SWF fil som inneholder en ActionScript ByteCode ABC, og laster den av og laster den på nytt. Hvis du forsøker å gjøre dette, kaster kjøretiden feil 3764.Prior til AIR 3 6, kan bare SWF-filer som ikke inneholder ActionScript bytecode lastes, uansett om de er igjen lastet fra applikasjonspakken eller over et nettverk Som et alternativ til å bruke en ekstern SWF-fil med ActionScript, opprett et SWC-bibliotek og koble det til hoved SWF. AIR 3 7 og høyere støtter lasting av eksternt hostede sekundære SWFer. Den detaljerte beskrivelsen om Denne funksjonen finner du her. Disse iOS-begrensningsrestriksjonene gjelder ikke når et program kjører i iOS-simulatoren ipa-test-tolk-simulatoren eller ipa-debug-tolk-simulatoren eller tolkmodusen ipa-tes t-tolk eller ipa-debug-tolk. Når du bruker Loader-klassen, bør du vurdere Flash Player og Adobe AIR-sikkerhetsmodellen. Du kan laste innhold fra en hvilken som helst tilgjengelig kilde. Lading er ikke tillatt hvis den anropende SWF-filen er i en nettverkssandkasse og filen som skal lastes, er lokal. Hvis det lastede innholdet er en SWF-fil som er skrevet med ActionScript 3 0, kan den ikke kryssskriptes av en SWF-fil i en annen sikkerhetssandboks, med mindre dette kryssskriptingsarrangementet ble godkjent gjennom et anrop til eller metoden i den lastede innholdsfilen. Hvis det lastede innholdet er en AVM1 SWF-fil som er skrevet ved hjelp av ActionScript 1 0 eller 2 0, kan den ikke kryssskriptes av en AVM2 SWF-fil som er skrevet ved hjelp av ActionScript 3 0 Du kan imidlertid kommunisere mellom to SWF-filer ved hjelp av LocalConnection-klassen. Hvis det lastede innholdet er et bilde, kan dets data ikke nås av en SWF-fil utenfor sikkerhetssandboksen, med mindre domenet til den SWF-filen ble inkludert i en URL-policyfil på opprinnelsesdomene av bildet. Movi e-klipp i sandboksen Local-with-File-System kan ikke skribe filmklipp i Sandbox med lokalkobling, og omvendt er også forhindret. Du kan ikke koble til ofte reserverte porter. For en komplett liste over blokkerte porter, se Begrens nettverk APIer i Handbok for ActionScript 3 0 Utvikler s. I AIR er innholdet i programmets sikkerhetssandkasseinnhold som er installert med AIR-programmet, imidlertid ikke begrenset av disse sikkerhetsbegrensningene. For mer informasjon relatert til sikkerhet, se utviklingssenterets sikkerhetssikkerhet for Flash Player. . Når du laster en SWF-fil fra en usikker kilde, for eksempel et annet domene enn det for Loader-objektets rot SWF-fil, kan det hende du vil definere en maske for Loader-objektet, for å forhindre at det lastede innholdet som er et barn av lasteren objekt fra tegning til deler av scenen utenfor den masken, som vist i følgende kode. Merknad App Transport Security blir introdusert fra Apple i iOS9, som ikke tillater usikre forbindelser mellom App - og webtjenester På grunn av denne endringen vil alle tilkoblinger som er laget til Unsecure-nettsteder via Loader, URLLoader avbrytes og ikke fungerer på grunn av App Transport Security. Angi unntak fra standardoppførelsen ved å legge til nøkler i appen din. For å slå av funksjonen fullstendig kan du legge til følgende i din og det vil fungere som før. Prøv spesifiser unntak fra standard oppførsel ved å legge til nøkler til InfoAdditions-taggen av programbeskrivelsen av app. AIR 1 0, Flash Player 9, Flash Lite 4.Returns a LoaderInfo-objekt som tilsvarer objektet som lastes inn LoaderInfo-objekter deles mellom Loader-objektet og det lastede innholdsobjektet LoaderInfo-objektet leverer innlasting av fremdriftsinformasjon og statistikk om den lastede filen. Eventer relatert til belastningen sendes av LoaderInfo-objektet referert av contentLoaderInfo Egenskapen til Loader-objektet ContentLoaderInfo-egenskapen er satt til et gyldig LoaderInfo-objekt, selv før innholdet er lastet inn , slik at du kan legge hendelseslyttere til objektet før lasten. For å oppdage uoppdagede feil som oppstår i en lastet SWF, bruk eiendommen, ikke egenskapen. Implementeringsfunksjonen får contentLoaderInfo LoaderInfo. Related API Elements. The følgende eksempel viser hvordan du kan laste inn og plassere et bilde i ActionScript 3 0 ved hjelp av Loader-klassen og den komplette hendelsen i Loader-objektets innholdLoaderInfo-egenskap Eksempel levert av. Flash Player 10 1, AIR 2.An objekt som sender en uncaughtError-hendelse når en uhåndtert feil oppstår i SWF som er lastet inn av dette Loader-objektet En uoppdaget feil oppstår når en feil blir kastet utenfor blokkene eller når et ErrorEvent-objekt blir sendt uten registrerte lyttere. Merk at et Loader-objekt s uncaughtErrorEvents-egenskapen sender ut hendelser som bobler gjennom det , ikke hendelser som den sender direkte til. Det sender aldri et uncaughtErrorEvent i målfasen. Det sender kun hendelsen i fangst og boblende faser For å oppdage en uoppdaget feil i den nåværende SWF, vil SWF-filen der Loader-objektet er definert, bruke egenskapen i stedet. Hvis innholdet lastet av Loader-objektet er en AVM1 ActionScript 2 SWF-fil, oppstår ikke feil i AVM1 SWF-filen. i en uncaughtError event. Implementation offentlig funksjon får uncaughtErrorEvents UncaughtErrorEvents. Related API Elements. The følgende eksempel demonstrerer bruken av en uncaught feil hendelsen handler for å oppdage uncaught feil i en lastet SWF Eksemplet definerer en uncaughtError hendelsen handler for å oppdage uncaught errors. In konstruktøren, oppretter koden et Loader-objekt og registrerer en lytter for uncaughtError-hendelsen som sendes av egenskapen Loader-objektets uncaughtErrorEvents-egenskap. I metoden UncaughtErrorHandler kontrollerer koden datatypen for feilegenskapen og svarer tilsvarende. AIR 1 0, Flash Player 9, Flash Lite 4. Gjør et Loader-objekt som du kan bruke til å laste filer, for eksempel SWF, JPEG, GIF eller PNG-filer. Ring på loa d-metode for å laste eiendelen som et barn i Loader-forekomsten Du kan da legge til Loader-objektet i visningslisten, for eksempel ved å bruke addChild-metoden til en DisplayObjectContainer-forekomst. Elementet vises på scenen når det laster. Du kan også bruke en avlastningsinstans-offlist, det vil si uten å legge den til en visningsobjektbeholder på displaylisten. I denne modusen kan Loader-forekomsten brukes til å laste inn en SWF-fil som inneholder flere moduler av et program. For å oppdage når SWF-filen er ferdig laster du inn, kan du bruke hendelsene i LoaderInfo-objektet som er knyttet til egenskapen contentLoaderInfo til Loader-objektet. På dette tidspunktet kan koden i modulens SWF-fil utføres for å initialisere og starte modulen. I avlistemodus kan en Loader-forekomst også brukes til å laste inn en SWF-fil som inneholder komponenter eller mediefiler. Igjen kan du bruke Notiser for LoaderInfo-objekthendelse til å oppdage når komponentene er ferdige. På det tidspunktet vil applikasjonen kan begynne å bruke komponentene og medieverdiene i biblioteket til SWF-filen ved å instansiere ActionScript 3 0-klassene som representerer disse komponentene og egenskapene. For å bestemme statusen for et Loader-objekt, må du følge følgende hendelser som LoaderInfo-objektet som er knyttet til contentLoaderInfo egenskapen til Loader-objektet. Den åpne hendelsen sendes når lastingen starter. IoError - eller securityError-hendelsen sendes hvis filen ikke kan lastes, eller hvis det oppsto en feil under lastprosessen. Fremdriftsbegivenheten brenner kontinuerlig mens filen lastes. Den fullstendige hendelsen sendes når en fil fullfører nedlasting, men før den lastede filmklippets metoder og egenskaper er tilgjengelige. Initi-hendelsen sendes etter at egenskapene og metodene til den lastede SWF-filen er tilgjengelige, slik at du kan begynne å manipulere den lastede SWF-filen fil Denne hendelsen er sendt før fullstendig håndterer I streaming SWF-filer kan init-hendelsen skje betydelig tidligere enn den komplette hendelsen For de fleste formål bruker du init handler. Merker bare iOS I AIR-applikasjoner på iOS, kan du bare laste inn en SWF-fil som inneholder ActionScript fra programpakken. Denne begrensningen inkluderer alle ActionScript, for eksempel aktiva med klassenavn som er eksportert for ActionScript for laster du inn en SWF-fil, må du laste inn SWF-filen ved hjelp av det samme programdomenet som den overordnede SWF. Prior til AIR 3 6, kan bare SWF-filer som ikke inneholder ActionScript bytecode lastes, uansett om de lastes fra programpakken eller over et nettverk Som et alternativ til å bruke en ekstern SWF-fil med ActionScript, må du opprette et SWC-bibliotek og koble det til din hoved SWF. Disse begrensningene gjelder ikke når et program kjører i iOS-simulatoren ipa-test-tolk-simulatoren eller ipa-debug-tolk-simulator eller tolkmodus ipa-test-tolk eller ipa-feilsøkingstolk. Relaterte API-elementer. AIR 1 0, Flash Player 9, Flash Lite 4.Leser en SWF, JPEG, progressiv JPEG, enstemmig ed GIF - eller PNG-fil i en gjenstand som er et barn i dette Loader-objektet. Hvis du laster en animert GIF-fil, vises bare den første rammen. Da Loader-objektet kun kan inneholde et enkelt barn, avsluttes en etterfølgende belastningsforespørsel forrige forespørsel om fortsatt venter og begynner en ny belastning. Notat I AIR 1 5 og Flash Player 10 er maksimumstørrelsen for et lastet bilde 8 191 piksler i bredde eller høyde, og det totale antall piksler kan ikke overstige 16 777 215 piksler, så hvis et lastet bilde er 8191 piksler bredt, det kan bare være 2.048 piksler høyt I Flash Player 9 og tidligere og AIR 1 1 og tidligere er begrensningen 2,880 piksler i høyden og 2880 piksler i bredde. En SWF-fil eller bilde lastet inn i en Loader objektet arver posisjonerings-, rotasjons - og skalaegenskapene til de overordnede displayobjektene i Loader-objektet. Bruk avlastingsmetoden til å fjerne filmer eller bilder lastet med denne metoden, eller for å avbryte en lastoperasjon som pågår. Du kan forhindre en SWF fil fra å bruke dette møttes hod ved å sette allowNetworking-parameteren til objektet og legge inn kodene i HTML-siden som inneholder SWF-innholdet. I AIR-programmer på iOS kan du bare laste inn en SWF-fil som inneholder ActionScript fra programpakken. Denne begrensningen inkluderer alle ActionScript, for eksempel eiendeler med klassenavn eksportert til ActionScript For å laste inn en SWF-fil, må du laste inn SWF ved hjelp av det samme programdomenet som den overordnede SWF, som vist i følgende eksempel. IOS kan i tillegg ikke laste inn en SWF-fil som inneholder noen ActionScript ByteCode ABC, og deretter laste den ut og laste den på nytt. Hvis du forsøker å gjøre dette, kaster kjøretiden feil 3764.Prior til AIR 3 6, kan bare SWF-filer som ikke inneholder ActionScript bytecode lastes, uansett om de lastes fra applikasjonen pakke eller over et nettverk Som et alternativ til å bruke en ekstern SWF-fil med ActionScript, må du opprette et SWC-bibliotek og koble det til din hoved SWF. Disse begrensningene gjelder ikke når et program kjøres ning i iOS-simulator ipa-test-tolk-simulator eller ipa-debug-tolk-simulator eller tolkmodus ipa-test-tolk eller ipa-debug-tolk. Når du bruker denne metoden, bør du vurdere Flash Player-sikkerhetsmodellen, som er beskrevet i Loader-klassebeskrivelsen. I Flash Player 10 og senere, hvis du bruker en flerartet innholdstype for eksempel multiplattformdata som inneholder en opplasting indikert av et filnavnsparameter i en innholdsoverskrift i POST-kroppen, vil POST operasjonen er underlagt sikkerhetsreglene som brukes for opplasting. POST-operasjonen må utføres som svar på en brukerinitiert handling, for eksempel et museklikk eller tastetrykk. Hvis POST-operasjonen er kryss-domene, er POST-målet ikke på samme server som SWF-filen som sender POST-forespørselen, må målserveren oppgi en URL-policyfil som tillater tilgang på kryssdomene. Også for innholdsinnhold for flere typer må syntaksen være gyldig i henhold til RFC2046-standarden. Hvis syntax appea rs for å være ugyldig, er POST-operasjonen underlagt sikkerhetsregler som gjelder for opplastinger. For mer informasjon relatert til sikkerhet, se sikkerhetsreferansen for Flash Player Developer Center Security. request URLRequest Den absolutte eller relative URL-adressen til SWF, JPEG, GIF eller PNG-fil som skal lastes En relativ sti må være i forhold til hoved SWF-filen. Absolute nettadresser må inneholde protokollreferansen, for eksempel eller fil Filnavn kan ikke inneholde spesifikasjoner for harddisken. Kontekst LoaderContext-standard null Et LoaderContext-objekt som har egenskaper som definerer følgende. Vare eller ikke for å sjekke at det finnes en policyfil ved lasting av objektet. ApplicationDomain for det lastede objektet. SecurityDomain for det lastede objektet. ImageDecodingPolicy for det lastede bildeobjektet. Hvis kontekstparameteren ikke er spesifisert eller refererer til et null objekt, det lastede innholdet forblir i sitt eget sikkerhetsdomæne. bare i forbindelse med å ringe belastningsmetoden i AIR for iOS, må LoaderContext-forekomsten spesifisere hovedapplikasjonsdomene. For fullstendige detaljer, se beskrivelsen av egenskapene i LoaderContext class. asyncError AsyncErrorEvent Sendt av innholdLoaderInfo-objektet hvis eiendommen er spesifisert og det ikke er mulig å legge til det lastede innholdet som et barn til den angitte DisplayObjectContainer This kan skje hvis det lastede innholdet er a, eller hvis addChild-kallet til den requestedContentParent kaster en feilfeilhendelse, som sendes av contentLoaderInfo-objektet når filen er fullført. Den komplette hendelsen sendes alltid etter init-hendelsen. Dispatched by the contentLoaderInfo object when a network request is made over and Flash Player can detect the status code. init Event Dispatched by the contentLoaderInfo object when the properties and methods of the loaded SWF file are accessible The init event always precedes the complete event. ioError IOErrorEvent Dispatched by the contentLoaderInfo object when an input or output error occurs that causes a load operation to fail. AIR 1 0, Flash Player 9, Flash Lite 4.Loads from binary data stored in a ByteArray object. The loadBytes method is asynchronous You must wait for the init event before accessing the properties of a loaded object. When you use this method, consider the Flash Player security model, which is described in the Loader class description. Note iOS only In AIR applications on iOS, you can only load a SWF file containing ActionScript from the application package This restriction includes any ActionScript, such as assets with class names exported for ActionScript For loadi ng any SWF file, you must load the SWF using the same application domain as the parent SWF. Prior to AIR 3 6, calling this method has no effect on iOS. bytes ByteArray A ByteArray object The contents of the ByteArray can be any of the file formats supported by the Loader class SWF, GIF, JPEG, or PNG. context LoaderContext default null A LoaderContext object Only the applicationDomain property of the LoaderContext object applies the checkPolicyFile and securityDomain properties of the LoaderContext object do not apply. If the context parameter is not specified or refers to a null object, the content is loaded into the current security domain a process referred to as import loading in Flash Player security documentation Specifically, if the loading SWF file trusts the remote SWF by incorporating the remote SWF into its code, then the loading SWF can import it directly into its own security domain. For more information related to security, see the Flash Player Developer Center Topic Security. a syncError AsyncErrorEvent Dispatched by the contentLoaderInfo object if the property has been specified and it is not possible to add the loaded content as a child to the specified DisplayObjectContainer This could happen if the loaded content is a or if the addChild call to the requestedContentParent throws an errorplete Event Dispatched by the contentLoaderInfo object when the operation is complete The complete event is always dispatched after the init event. init Event Dispatched by the contentLoaderInfo object when the properties and methods of the loaded data are accessible The init event always precedes the complete event. ioError IOErrorEvent Dispatched by the contentLoaderInfo object when the runtime cannot parse the data in the byte array. Loads an IFilePromise instance. The loadFilePromise method takes an IFilePromise object and loads the binary data If the data is a progressive stream, such as a video wait for the init or progress events before accessing the properties of the lo aded object Otherwise, wait for the complete event to make sure that the data is fully loaded. When you use this method, consider the Flash Player security model, which is described in the Loader class description. promise IFilePromise An IFilePromise object The data source of the object can be any of the file formats supported by the Loader class SWF, GIF, JPEG, or PNG. context LoaderContext default null A LoaderContext object Only the applicationDomain property of the LoaderContext object applies the checkPolicyFile and securityDomain properties of the LoaderContext object do not apply. If the context parameter is not specified or refers to a null object, the content is loaded into the current security domain a process referred to as import loading in Flash Player security documentation Specifically, if the loading SWF file trusts the remote SWF by incorporating the remote SWF into its code, then the loading SWF can import it directly into its own security domain. For more information rel ated to security, see the Flash Player Developer Center Topic Security. asyncError AsyncErrorEvent Dispatched by the contentLoaderInfo object if the property has been specified and it is not possible to add the loaded content as a child to the specified DisplayObjectContainer This could happen if the loaded content is a or if the addChild call to the requestedContentParent throws an errorplete Event Dispatched by the contentLoaderInfo object when the operation is complete The complete event is always dispatched after the init event. init Event Dispatched by the contentLoaderInfo object when the properties and methods of the loaded data are accessible The init event always precedes the complete event. ioError IOErrorEvent Dispatched by the contentLoaderInfo object when the runtime cannot parse the data in the data source or if the data source stream is not readable. AIR 1 0, Flash Player 9, Flash Lite 4.Removes a child of this Loader object that was loaded by using the load method The prope rty of the associated LoaderInfo object is reset to null The child is not necessarily destroyed because other objects might have references to it however, it is no longer a child of the Loader object. When you call the unload method, the Loader object s contentLoaderInfo property is set to null Any visual assets that were loaded with the SWF are unloaded and removed from memory ActionScript class definitions in the loaded SWF remain in memory, and code in the same application domain as the loaded SWF can access instances of those classes and create new instances. Note iOS only Prior to AIR 3 6, this method has no effect on iOS. As a best practice, before you unload a child SWF file, you should explicitly close any streams in the child SWF file s objects, such as LocalConnection, NetConnection, NetStream, and Sound objects Otherwise, audio in the child SWF file might continue to play, even though the child SWF file was unloaded To close streams in the child SWF file, add an event listener to the child that listens for the unload event When the parent calls the unload event is dispatched to the child The following code shows how you might do this. Related API Elements. public function unloadAndStop gc Boolean true void. Flash Player 10, AIR 1 5, Flash Lite 4.Attempts to unload child SWF file contents and stops the execution of commands from loaded SWF files This method attempts to unload SWF files that were loaded using or by removing references to EventDispatcher, NetConnection, Timer, Sound, or Video objects of the child SWF file As a result, the following occurs for the child SWF file and the child SWF file s display list. Sounds are stopped. Stage event listeners are removed. Event listeners for enterFrame frameConstructed exitFrame activate and deactivate are removed. Timers are stopped. Camera and Microphone instances are detached. Movie clips are stopped. When you call the unloadAndStop method, the Loader object s contentLoaderInfo property is set to null Any visual assets that were loaded with the SWF are unloaded and removed from memory ActionScript class definitions in the loaded SWF remain in memory, and code in the same application domain as the loaded SWF can access instances of those classes and create new instances. Note iOS only Prior to AIR 3 6, this method has no effect on iOS. gc Boolean default true Provides a hint to the garbage collector to run on the child SWF objects true or not false If you are unloading many objects asynchronously, setting the gc paramter to false might improve application performance However, if the parameter is set to false media and display objects of the child SWF file might persist in memory after running the unloadAndStop command. Related API Elements. The following example uses the LoaderExample class to illustrate how various event listeners are used This task is accomplished by performing the following steps. A url property is created, which is the location and name of the image file. In the LoaderExample constructo r, a new Loader object named loader is created, which is then passed to the configureListeners method, described in step 3.The constructor creates a new instance of a URLRequest object, request with url passed so that the file name and location are known. The request object is passed to the loader object s load method, which loads the image onto the display list. A clickHandler event listener is registered for the click event on the loader After a mouse click, the loaded image is unloaded. The configureListeners method adds seven event listeners by using the following methods. The completeHandler method executes when the image finishes loading. The method executes if the image is not loaded locally and only if the network request is made available and the Flash Player can detect it. The initHandler method executes before the completeHandler method and after the progressHandler method Generally, the init event is more useful when loading SWF files. The ioErrorHandler method executes if the ima ge file is not available or not accessible. The openHandler method executes when the image file is first opened. The progressHandler method executes when the image file starts to load and again when the image is finished loading. The unLoadHandler method executes when the image is unloaded by using the unload method when the user clicks the image. Keep in mind the following requirements. This example requires that you place a file named in the same directory as the compiled SWF file Use an image that has an area that fits within the dimensions of the main SWF file. Although this example makes use of all events available to the LoaderInfo object, most situations require only a subset In particular, when loading only an image file, the complete event and perhaps the ioError event are sufficient when loading a local image.2015 Adobe Systems Incorporated All rights reserved Mon Mar 13 2017, 12 23 PM -07 00.
Comments
Post a Comment